تهران
021-91009290
تهران
021-91009290

مزایای نرم افزار برای مدارس

امروزه مدارس در جهت بالا بردن سطح کیفیت خدمات و اعتبار خود از نرم افزار مدرسهاستفاده می کنند. این نرم افزار ها شامل بخشهای متفاوتی است که هرکدام به هموار کردن عملیات مدارس و ایجاد ارتباط موثر بین مدرسه، دانش آموزان و والدین کمک می کند. والدین و دانش آموزان در هر مکان و زمانی می توانند به اطلاعات دسترسی داشته و خود را ارزیابی کنند. به کمک این نرم افزار می توان در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنیم و راندمان کار را بالا ببریم.

مزایای نرم افزار برای مدارس

مدارس نقش بسیار بزرگی در رشد یک ملت دارند، بنابراین باید به بهترین شکل اداره شوند و گسترش پیدا کنند. در این رابطه مدارس از نرم افزارهای مدیریت مدرسه استفاده می کنند و خودشان را با آنها تطبیق می دهند به هموار کردن عملیات جاری مدارس با بالاترین سرعت کمک می کنند. نرم افزار مدیریت مدرسه، نیازها و درخواست های مدارس یا هر موسسه تحصیلی را طبقه بندی می کنند. هر فردی که اطلاعات خوبی در رابطه با کامپیوتر دارد می تواند به راحتی این نرم افزار را اجرا کند و به سرعت در کارش پیشرفت کند. امروزه نرم افزارهای مدیریت مدرسه در موبایل ها هم قابل استفاده هستند زیرا توسعه نسخه های قابل استفاده آن ها برای موبایل و تکنولوژی آن در حال پیشرفت است. نرم افزار مدیریت مدرسه یک نرم افزار همه کاره است که وظایف مدیریتی مدارس را اداره می کندیکی از دلایلی که مدارس تلاش می کنند تا با نرم افزارهای مدیریت مدرسه هماهنگ شوند این است که این نرم افزار به آنها کمک کند تا به یک برند تبدیل شوند و پیشرفت کنند.

  • مزایای نرم افزار نابو برای مدیریت

  • مزایای نرم افزار نابو برای اولیا

  • مزایای نرم افزار نابو برای آموزگاران

  • مزایای نرم افزار نابو برای دانش آموزان

  • پل ارتباطی لحظه ای بین مدرسه و والدین ✅ معرفی نرم افزار در دوره ی ابتدایی پیگیری وضعیت تحصیلی فرزندان یکی از دغدغه های اصلی والدین می باشد و متولیان امر آموزش در این خصوص برنامه ریزی های مختلفی ازجمله: جلسات ماهانه آموزگاران با اولیاء، برنامه زمانی دیدار با اولیاء، دفترچه های ارتباط با خانه، تماس های تلفنی و … را در برنامه های خود قرار داده اند، اما متاسفانه تاکنون ارتباط کامل بین اولیاء، آموزگاران و کادر مدرسه ایجاد نگردیده است. نرم افزار نابو دغدغه های فوق و همچنین معلمان در مستند سازی و ارتباط با والدین و ارزشیابی مستمر و دقیق را به صورت کامل برطرف نموده است و اولیاء به صورت لحظه ای از عملکرد فرزند خود در مدرسه با خبر گردیده و این موضوع باعث نظارت و هدایت هرچه بهتر و اقدام به موقع تر از طرف آنها در زمینه های آموزشی و پرورشی فرزندشان خواهد شد. در این نرم افزار هر یک از مخاطبان اعم از آموزگاران، اولیاء، کارکنان اداری و مدیریت مدرسه دارای یک پنل ارتباطات منحصر به خود می باشند که در نسخه های (اندروید- IOS -وب سایت) امکان مشاهده آنی وضعیت تحصیلی و رفتاری را برای آنان مهیا می نماید. ✅ آرمان نابو نابو آرمان خود را بر توسعه زیر بنای هوشمندسازی مدارس قرار داده است. نابو می خواهد که هیچ یک از فاکتورهایی که در ارزشیابی فرایند یادگیری یک دانش آموز وجود دارد فراموش نگردد، تا خسرانی متوجه آینده سازان این سرزمین نباشد و آموزش همه جانبه و فرد گرای همکاران بلند مرتبه با یک ارزشیابی دقیق، صحیح و بهنگام کامل تر گردد و فضای آموزش فرصت ظهور شایستگی های دانش آموزان را فراهم آورد. ✅ اهمیت اپلیکیش ها در سیستم آموزش و پرورش امروزه تکنولوژی موبایل، نحوه ی تعامل با کاربران و مخاطبان را به چالش کشیده است، فرقی نمی کند که کاربران، مدیر، آموزگار ، والدین یا حتی یک دانش آموز باشد. امروزه حتی آموزگاران و والدین، برای دسترسی آسان و سریع به اطلاعات، اپلیکیشن ها را به وب سایت ها ترجیح می دهند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *