تهران
021-91009290
تهران
021-91009290

مزایای نرم افزار آزمون آنلاین مدارس هوشمند

یک سامانه با داشتن آزمون آنلاین به دنبال این است که به طور موثر با استفاده از یک سیستم تمام خودکار عمل ارزیابی را انجام دهند تا نه تنها در زمان ارزیابی صرفه جویی شود بلکه نتایج سریع تری نیز ارائه شود. سامانه آزمون آنلاین نابو کمک می کند تا انجام امتحانات به صورت خودکار انجام شود.

آزمون آنلاین یا آزمون الکترونیکی یک امتحان است که به صورت اینترنتی برای سنجش دانش شرکت کننده ها در یک موضوع برگزار می شود. پیش از این افراد برای شرکت در یک آزمون مجبور بودند به طور هم زمان در یک کلاس جمع شوند. با سامانه آزمون آنلاین، دانش آموزان می توانند امتحان را به صورت آنلاین، در زمانی که خود می خواهند و با دستگاه خود، صرف نظر از جایی که آنها زندگی می کنند، انجام دهند. کافیست به اینترنت و یک مرورگر دسترسی داشته باشند. انواع نرم افزارهای کلاس مجازی از جمله نرم افزار آموزش مجازی نیز ، قابلیت برگزاری ازمون انلاین دارد که به به شرکت کننده های دوره های آموزش از راه دور این امکان را می دهد که بتوانند از طریق اینترنت در امتحان های آزمایشی شرکت کنند. در واقع سیستم آموزش آنلاین و نرم افزار آزمون آنلاین دو نمونه از پرکاربردترین مفاهیم در تعریف مفهومی آموزش الکترونیکی هستند. سامانه مدیریت آموزش الکترونیکی و نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین می توانند در عرصه رقابت صنعت آموزش نقشی غیرقابل انکار داشته باشند.

مزایای یک سامانه آزمون انلاین چیست؟

مزیت بزرگ آزمون آنلاین برای هر دو فرد دانش آموز و معلم، کاهش هزینه ها و زمانیست که باید صرف آن شود، و بزرگترین محدودیت آن این است که شما برای استفاده از یک سامانه آزمون آنلاین باید آنلاین باشید، برای همین هم نام آن “آنلاین” است.

ویژگی های معمول یک سیستم آزمون آنلاین چیست؟

بدیهی است که یک سامانه آزمون آنلاین باید بتواند ازمون انلاین ایجاد کند و سوال بسازد. ترجیحا بتوانید یک بانک سوال داشته باشید. و شما قادر باشید که زمانی را که شرکت کننده اجازه مشاهده یا انجام آزمون را دارد تنظیم کنید. این ویژگی ها تنها اصول اولیه هستند. ویژگی هایی که یک سامانه آزمون آنلاین می تواند داشته باشد تیتروار در ادامه آورده شده است.

  • ساخت آزمون ها
  • آسان برای استفاده
 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *