تهران
021-91009290
تهران
021-91009290

سامانه پیش ثبت نام اینترنتی دانش آموزان

سامانه پیش ثبت نام اینترنتی دانش آموزان

سامانه جامع پیش ثبت نام آنلاین نابو یکی از بروزترین و جامع ترین سامانه های موجود در این زمینه می باشد. این سامانه با ارائه امکانات فراوان و محیط کاربری ساده اما کارا و جذاب، امکان ثبت نام راحت و آسان را برای والدین و دانش آموزان فراهم نموده است. درحال حاضر و با توجه به گسترش ویروس کرونا و تاثیرش بر تعطیلی مدارس و مختل شدن وضع آموزش دانش آموزان، ثبت نام آنلاین برای مدارس پیشرو و برتر اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. مشغله های کاری فراوان اکثر والدین، شرایط کرونایی کشور ،اهمیت توجه به سلامت کارکنان و والدین و دانش آموزان، برخی از دلایل عدم حضور والدین در مدارس هستند. برای حل این مشکل، جایگزینی روشهای فناورانه به جای روش های سنتی ثبت نام، در اکثر مدارس برتر مورد استقبال قرار گرفته است. سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس نابو بدون اتلاف وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پیش ثبت نام اینترنتی دانش آموزان را فراهم می کند.

پیش ثبت نام

همچنانکه می دانید شریط کنونی کشور و اهمیت تلاش برای حفظ سلامت افراد جامعه و همچنین پیشرفتهای فناورانه در زمینه ارائه خدمات آموزشی، لزوم ایجاد فرایند ثبت نام آنلاین در مدارس را ضرورت بخشیده است. مدارسی که از سیستم آنلاین برای ثبت نام دانش آموزان خود استفاده می کنند، در حقیقت، چند گام جلو تر از سایرین، در راستای هوشمندسازی و اجرای پروتکل های بهداشتی مدارس خود، قدم برداشته اند.

با توجه به اینکه در شرایط کنونی یکی از اصلی ترین موضوعات و دغدغه های مدیران مدارس برنامه ریزی امور سال تحصیلی آینده می باشد، اطلاع از آمار و تعداد دانش آموزان متقاضی ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت دانش بنیان آران با ارائه ی سامانه جامع ثبت نام آنلاین دانش آموزان، امکان نظارت و مدیریت ثبت نام ها و نهایتا برنامه ریزی را برای مدیران، به ساده ترین روش فراهم نموده است. دانش آموزان و والدین نیز بدون نیاز به مراجعه حضوری به واحد آموزشی قادر خواهند بود تمام مراحل ثبت نام را به صورت آنلاین و برخط انجام دهند.

ویژگی اصلی سامانه ثبت نام اینترنتی نابو یکپارچگی زیرسیستم های مختلف آن می باشد تا کاربران از والدین تا مدیران، از فرایند ثبت نام آنلاین به صورت کاملا راحت و آسان استفاده نمایند. با استفاده ار سامانه آران می توان تمام فرآیندهای ثبت نام از قبیل: پیش ثبت نام اینترنتی دانش آموزان، دریافت شهریه، دریافت مدارک، انتقال به پایه، ثبت نام رزور و غیره را به طور کاملا دلخواه و قابل سفارشی سازی، اجرا و پیاده سازی نمود. از ویژگی های شاخص سامانه پیش ثبت نام نابو این است که تمامی ابعاد مربوط به فرآیند ثبت نام اینترنتی را به صورت یکپارچه در اختیار کاربران قرار می دهد و محدودیتی از نظر زمان یا تعداد کاربران در استفاده از سامانه وجود ندارد.

پیش ثبت نام 2

زیر سیستم های سامانه جامع ثبت نام اینترنتی نابو : زیر سیستم مدیریت آموزشی زیر سیستم مالی زیر سیستم گزارشات زیر سیستم پروفایل مدرسه

  • برخی از ویژگی های سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس نابو:
  • پنل های جداگانه متناسب با شرح وظایف کاربران (پنل مدیر – پنل ناظر – پنل اولیاء)
  • گزارش های کاربردی در قالب اکسل و pdf
  • ارائه استانداردهای ثبت نام اینترنتی دانش آموزان
  • امکان گفت و گو، پرسش و پاسخ آنلاین می باشد.
  • قابلیت ارسال پیامک و ایمیل
  • قابلیت پیاده سازی انواع قوانین و سیاست های مدرسه
  • اتصال به درگاه پرداخت آنلاین جهت پرداخت شهریه و مبالغ پیش ثبت نام
  • جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جویی در زمان برای کاربران
  • قابلیت ارائه گزارش های کامل آماری دانش آموزان
  • امکان پیگیری و بررسی اطلاعات پیش ثبت نام و درصورت نیاز اعمال تغییرات
  • امکان ارسال پیامک سیستمی برای اولیای دانش آموزان
  • محیط کاربرپسند و سازگار با تمام مرورگرهای رایج
  • عدم اعمال محدودیت در زمان استفاده و تعداد کاربران

یکپارچگی سامانه پیش ثبت نام :

یکپارچگی سامانه ثبت نام آنلاین نابو با امور آموزشی (تشکیل پرونده دانش آموز ، انتقال به پایه ها ، تایید یا عدم تایید درخواست ثبت نام ، گزارشات متنوع و …)و امور مالی (درگاه پرداخت آنلاین ، گزارشات مالی و …)امکان مدیریت آسان و ساده ی متقاضیان ثبت نام مدرسه را فراهم نموده است ریسپانسیو بودن سامانه (امکان استفاده در موبایل و تبلت ) امروزه کاربران اینترنت بیشتر از موبایل و تبلت استفاده می‌کنند.لذا صفحات وب باید به گونه‌ای باشند که کاربر موقع استفاده از آن نیاز به زوم کردن، اسکرول کردن افقی و… را نداشته باشد، متن‌ها خوانا و دکمه‌ها قابل کلیک باشند. در واقع واکنش‌گرایی (ریسپانسیو بودن)، یک تکنولوژی است که طراحی صفحه با توجه به سایز مرورگر جهت استفاده در گوشی ها و تبلت ها به صورت اتوماتیک تغییر می‌کند.

پروفایل مدرسه نابو انتخاب یک مدرسه خوب همیشه از نگرانی های والدین و دانش آموزان می باشد و باعث گردیده خانواده ها برای جمع آوری اطلاعات و تحقیق و بررسی درباره بهترین مدارس وقت زیادی صرف کنند. مشاهده و ارزیابی امکانات آموزشی و رفاهی مدرسه، سابقه و توانمندی های معلمان و اساتید مدرسه، برنامه ها و اهداف ، دستاوردها و افتخارات مدرسه و .. اینها همگی اهمیت زیادی در انتخاب یا عدم انتخاب یک مدرسه داشته باشد و هیچ خانواده ای نتواند از آن چشم پوشی کند. زیر سیستم پروفایل مدرسه که زیر سیستم سامانه پیش ثبت نام آنلاین نابو می باشد امکان ارائه تمام موارد بالا را برای مدارس مهیا نموده و والدین با مشاهده پروفایل مدارس اطلاعات دقیق و کاملی جهت تصمیم گیری دراختیار خواهند داشت

امکان آپلود فایل مورد نیاز پیش ثبت نام آنلاین

این ویژگی جدید به دانش آموز و اولیای دانش آموز پیش ثبت نامی اجازه می دهد تا یک فایل ضمیمه (از هر نوعی)، در حین انجام فرایند پیش ثبت نام آنلاین در سایت مدرسه، به درخواست پیش ثبت نام خود ضمیمه کند. این فایل معمولا کارنامه سال قبل یا اسکن سوابق یا مدارک موردنیاز می باشد

هدف ما در شرکت دانش بنیان آران، همواره اجرای ایده های خلاقانه، ارائه راهکارهای نوین و بروزترین خدمات ممکن به مدارسی است که استفاده از فناوری های نوین، اهمیت ویژه ای برایشان داشته و جزء مدارس پیشرو در این زمینه هستند ما معتقدیم پیشرو بودن مدارس هوشمند در این زمینه، راه را برای پیشرفت هر چه سریع تر مدارس دیگر فراهم خواهد نمود. شرکت دانش بنیان آران یکی از شرکت های تخصصی ست که با دانش حرفه‌ای در زمینه، پیاده سازی سامانه های مدیریت هوشمند مدارس و خدمات آموزشی فناورانه در سطح کشور در حال فعالیت می باشد سامانه پیش ثبت نام اینترنتی مدارس نابو، یکی از محصولات مبتی بر فناوری روز این شرکت بوده و در عین سادگی بسیار قدرتمند عمل می نماید و امکان مدیریت هر نوع فرایند مورد نیاز در مدارس و مجتمع های آموزشی در زمینه ثبت نام اینترنتی را به صورت کاملا منعطف فراهم نموده است. سامانه مدیریت فرایند ثبت نام آنلاین نابو با امکان مدیریت صحیح و دقیق با دریافت کلیه اطلاعات مورد نیاز ، آنها را به صورت یکپارچه در اختیار مدیر مدرسه جهت برنامه ریزی های سال تحصیلی جدید قرار می دهد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *