تهران
021-91009290
تهران
021-91009290

راهنمای خرید نرم افزار مدرسه

امروزه نرم افزار برای تکمیل کارهای اداری روزانه در مدارس ضروری است. موسسات آموزشی نیز تکنولوژی را برای کمک به آنها برای ارزیابی بهتر پیشرفت دانش آموزان، به جای تکیه بر قضاوت معلمان، به کار می برند. با این وجود، تعدد نرم افزاری بسیار زیاد در بازار، انتخاب مناسب را برای موسسه شما دشوار می سازد. در این آموزش تلاش شده چه که شما باید در مورد نرم افزار مدرسه بدانید گفته شود. در این آموزش به موارد زیر پرداخته خواهد شد:

نرم افزار اداری مدرسه چیست؟

نرم افزار مدیریت مدرسه با کمک خودکار سازی وظایف اداری منظم به موسسات آموزشی کمک می کند. این نرم افزارها به عنوان “سیستم های اطلاعاتی دانش آموز” نیز شناخته می شوند، این نرم افزارها مجموعه ای از قابلیت ها را برای همه چیز از برنامه ها تا نظارت بر عملکرد دانش آموزان ارائه می دهند.

سیستم های گوناگونی نیز برای مدیریت بحث آموزش وجود دارند که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یستم های گوناگونی نیز برای مدیریت بحث آموزش وجود دارند که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.سیستم مدیریت یادگیری

2. ابزار های مدیریتی برای ارزیابی معلمان

3. پورتال های والدین برای بررسی حضور و نمرات دانش آموزان

یک نرم افزار جامع مدیریت مدرسه تمامی این موارد را پشتیبانی می کند.

قابلیت های اصلی این نرم افزارها عبارتند از:

1. امور مالی

2.رتبه بندی

3.حضور و غیاب

4. ثبت نام

5برنامه ریزی

توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان، نرم افزارهای یکپارچه را ارائه می دهند که از چندین برنامه کاربردی ذکر شده استفاده می کنند، در حالی که سایر فروشندگان به طور جداگانه چندین برنامه ارائه می دهند که استفاده از این روش توصیه نمی گردد. برای هر رویکرد چندین مزیت و عیب وجود دارد. اما به طور کلی، مجموعه کامل نرم افزارهای مجتمع قادر خواهند بود تا بسیاری از کار های شما را پوشش دهند و بدون اینکه نگران ادغام برنامه های خاص با یکدیگر باشید. با این حال، برنامه های یکپارچه دارای ویژگی های کمتری نسبت به برنامه های در هر یک از برنامه های جزیزه ای و مستقل می باشند، بنابراین برنامه های مستقل دارای امکانات بیشتری خواهند بود

مزایای نرم افزار مدیریت مدرسه برای مدارس

در دنیای دیجیتال هر سازمان می خواهد از یک نرم افزار استفاده کند تا تجارت آنها را ارتقاء دهد و شکوفا کند، مدارس هم از این قاعده مستثنی نیستند! مدارس نقش بسیار بزرگی در رشد یک ملت دارند، بنابراین باید به بهترین شکل اداره شوند و گسترش پیدا کنند. در این رابطه مدارس از نرم افزارهای مدیریت مدرسه استفاده می کنند و خودشان را با آنها تطبیق می دهند که وب بیس هستند و به هموار کردن عملیات جاری مدارس با بالاترین سرعت کمک می کنند.

نرم افزار مدیریت مدرسه، نیازها و درخواست های مدارس یا هر موسسه تحصیلی را طبقه بندی می کنند. هر فردی که اطلاعات خوبی در رابطه با کامپیوتر دارد می تواند به راحتی این نرم افزار را اجرا کند و به سرعت در کارش پیشرفت کند. امروزه نرم افزارهای مدیریت مدرسه در موبایل ها هم قابل استفاده هستند زیرا توسعه نسخه های قابل استفاده آن ها برای موبایل و تکنولوژی آن در حال پیشرفت است. نرم افزار مدیریت مدرسه یک نرم افزار همه کاره است که وظایف مدیریتی مدارس را اداره می کند و برای دانشگاه ها نیز مناسب است. یکی از دلایلی که مدارس تلاش می کنند تا با نرم افزارهای مدیریت مدرسه هماهنگ شوند این است که این نرم افزار به آنها کمک کند تا به یک برند تجاری تبدیل شوند و پیشرفت کنند.

نرم افزار مدیریت مدرسه به مدارس کمک می کند تا به یک برند تبدیل شوند.

مزایای نرم افزار مدیریت مدرسه 
در ادامه تعدادی از مزایای بیشماری را که سیستم های نرم افزار مدرسه و نرم افزار آموزشگاه برای یک موسسه آموزشی دارند را در چند دسته شمرده می شوند.

مزایای عمومی نرم افزار مدیریت مدرسه
مزایای نرم افزار مدیریت مدرسه برای مدیریت
مزایای نرم افزار مدیریت مدرسه برای اولیا
مزایای نرم افزار مدیریت مدرسه برای معلم ها
مزایای نرم افزار مدیریت مدرسه برای دانش آموزان

بهترین ویژگی هایی که نرم افزار مدیریت مدرسه دارد:


مدیریت حضور و غیاب:
نرم افزار مدیریت مدارس باید سیستم مدیریت حضور داشته باشد که اطلاعات شخصی دانش آموزان و برنامه کلیه کلاسها را به طور کامل جمع آوری کند. خیلی از مدارس با نرم افزارهایی که نیازهایشان را برطرف می کنند هماهنگ شده و آنها با فرستادن پیام هشدار فاصله ی ارتباطی بین والدین و مدارس را کم می کند و این فرایند میزان ثبت نام در آنها را افزایش می دهد.

برگه آزمون مربوطه:
مدارس برای بالا بردن اعتماد و صداقت سیستم آموزشی در بین مخاطبان خود نیاز دارند که از بخش امتحانات در سیستم خود استفاده کنند و این امر به شدت در رتبه بندی دانش آموزان کمک خواهد کرد. این نرم افزار فرایند آزمون الکترونیکی را ساده تر و راحت تر می کند و معلمان می توانند توجه خود را به کارهای مهمتر معطوف کنند. نرم افزار مدیریت مدرسه وضعیت مدارس را حتی زمانی که در حال به روز رسانی هست حفظ می کند.

پنل ثبت نام دانش آموز مربوطه باید:
یکی از ویژگی های نرم افزار مدیریت مدرسه این است که میزان کارهای دستی را به حداقل می رساند و به شما کمک می کند تا گزارش های متفاوت تهیه کنید تا مسئولین مربوطه با توجه به این گزارش ها تصمیمات بهتری بگیرند بنابراین می توان گفت که این نرم افزار به مدیریت کلی مدرسه کمک می کند. این نرم افزار شامل قسمتهای مختلفی مانند پروفایل دانش آموز، ثبت نام، تقویم آموزشی و غیره می باشد. بنابراین به طور خلاصه، نرم افزار مدیریت مدرسه می تواند هنگام افزایش میزان ثبت نام، وضعیت را کنترل و اداره کند.

پورتال والدین در نرم افزار:
نرم افزار مدیریت مدرسه دارای پورتال والدین است. این ویژگی به مدارس کمک می کند تا با والدین از طریق گزارش دانش آموزان، فیش های هزینه، اطلاعیه ها و عوامل مهم دیگر در ارتباط باشند. مهمترین ویژگی در نرم افزار مدیریت مدرسه شناخت عملکرد معلمان و دانش آموزان در یک سال تحصیلی خاص می باشد.

اگر شما هم صاحب مدرسه باشید، می توانید از نرم افزار نابو به عنوان نرم افزاری هوشمند برای مدیریت مدرسه خود انتخاب کنید.



مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *