تهران
021-91009290
تهران
021-91009290

دبیرستان دخترانه غیردولتی پروفسور سمیعی مجهز به سیستم هوشمند نابو

یادگیری مهم تر از نمره در کنار معلم پشتیبان کلاس هم حضور دارد بر مبنای مشاوره و ایجاد انگیزه بنا شده است. مجهز به سیستم هوشمند نابو آدرس: کرمان-بم-میدان ارگ-خیابان ارگ-نبش کوچه 15 شماره تماس: 03444314788 موسس: خانم علیزاده

اهمیت اپلیکیش ها در سیستم آموزش و پرورش

امروزه تکنولوژی موبایل، نحوه ی تعامل با کاربران و مخاطبان را به چالش کشیده است، فرقی نمی کند که کاربران، مدیر ، آموزگار ، والدین یا حتی یک دانش آموز باشد. امروزه حتی آموزگاران و والدین ، برای دسترسی آسان و سریع به اطلاعات، اپلیکیشن ها را به وب سایت ها ترجیح می دهند.

ارزشیابی از دانش آموزان در مدارس هوشمند به جای اینکه در مقاطع و نوبت های فاصله دار (در پایان هر فصل یا هر ترم و …) صورت پذیرد، همه روزه و به طور مداوم انجام می گیرد و تعدادی از این ارزشیابی ها هم به صورت آنلاین و از راه دور می باشند.

در مدارس هوشمند والدین دانش آموزان نیز می توانند با یک آموزش ساده به سیستم ارزشیابی مدرسه متصل شده و به این وسیله از وضعیت و روند پیشرفت تحصیلی فرزند خود آگاهی یابند. معمولاً در این مدارس روزانه در طی ساعات کلاسی اطلاعات درسی و رفتاری از طرف مدرسه جهت آگاهی والدین از وضع تحصیلی فرزندانشان، برای آنها ارسال می گردد.

برای هوشمند شدن با ما تماس بگیرید:

02165241084

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *