تهران
021-91009290
تهران
021-91009290

دبستان غیر دولتی پارسیان فرهنگ مجهز به سامانه هوشمند نابو

آدرس: کرج-فاز 4 مهرشهر-خیابان 401 غربی-پلاک 3

شماره تماس: 02633509502 – 02633530790 – 02633503607

به مدیریت یک مدرسه موفق ضمن استفاده از تجهیزات و فناوری های بروز، همه ساله آموزشهای منظم و مکرری را برای معلمان خود در دست اجرا می گذارد تا از این طریق بتوانند انگیزش، آگاهی و علاقه مندی آنان را در جهت پیشبرد برنامه و شکوفا کردن استعداد دانش آموزان فراهم کرده و ارتقا دهد.کادر اداری و آموزشی دبستان دانش در جریان زنده و مستمر تعلیم و تعلم بوده و در تمام مدت کار آموزشی خود. علاقه به تدریس، روحیه همکاری با دیگران، صبر و خودداری، آشنایی با اصول روان شناسی، شناخت قوانین رشد، یادگیری و خصوصیات سنی گروه های متعدد، از ویژگی های معلمان دبستان موفق دانش بوده و با این زمینه ها توانسته در تکوین شخصیت دانش آموز نقش موثری داشته باشد.

خصوصیات یک مدرسه هوشمند

  • یکی از خصوصیات برجسته مدارس هوشمند این است که فرایند یادگیری محدود به ساعات خاصی از روز نمی باشد و میتوان گفت مدارس هوشمند هیچگاه تعطیل نخواهند بود. در این مدارس هر دانش آموز می تواند در هر ساعت از شبانه روز از طریق اینترنت و شبکه و یا نرم افزار ها به یادگیری پرداخته و در کلاس های آموزش از راه دور حضور داشته باشد.
  • مدارس هوشمند از قوانین سنتی مدارس که به همراه داشتن جزوات و کتب درسی می باشد مستثنی هستند. در یک مدرسه هوشمند، دانش آموزان برای شرکت در یک کلاس تنها نیازشان، یک لپ تاپ و یا تبلت می باشد که از طریق آن بتوانند مباحث درسی را دنبال نمایند.
  • اغلب در مدارس هوشمند، ارزیابی ها بصورت آنلاین و بلادرنگ انجام می شود و همین امر سبب می شود که دانش اموز همیشه برای آزمون های متفاوت آماده باشد. همچنین این امر سبب می شود که معلمان بسیار ساده تر به ارزیابی دانش آموزان پرداخته و دیگر نگران تصحیح اوراق امتحانی متعدد نباشند.
  • یکی دیگر از مزایای یک مدرسه هوشمند، حضور غیاب هوشمند می باشد. دانش آموزان با استفاده از کارت هایی که در اختیار دارند، ورود خود به مدرسه را ثبت می کنند و از این طریق به درستی تعیین می گردد که دانش آموز در چه ساعتی وارد و در چه ساعتی از مدرسه خارج شده است. این امر می تواند تا حد زیادی از نگرانی های والدین در خصوص اینکه آیا فرزندشان به مدرسه رسیده است یا خیر بکاهد.
  • از آنجا که ارتباطات دیجیتالی بسیار ساده و در دسترس می باشد، یک دانش آموز در مدرسه هوشمند می تواند به راحتی با اساتید و معلمین خود ارتباط برقرار کرده و سوالات درسی و پژوهشی خود را با آن ها در میان بگذارد.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *